miercuri, 30 mai 2012

Acasa

Dupa cateva luni de speteala au aparut si la mine acasa ceva rezultate.
Nu e inca ceea ce vreau eu, nici nu are cum sa fie, in asa scurt timp, insa sunt multumita de ceea ce am obtinut pana acum. O gradina perfecta nici nu exista de altfel, intotdeauna parca mai vrei sa adaugi sau sa scoti ceva. Insa, in primul an, plantele perene sunt mici, locurile dintre ele nu sunt umplute cum trebuie si dau senzatia de goliciune. Ai mei trandafiri abia au fost pusi acum cateva luni, dar la anul vor fi deja mai mari, peste 2 ani si mai mari, flori mai multe, iar in 3-4 ani deja o sa vorbim de trandafiri maturi. Acelasi lucru se va intampla si cu arbustii care i-am plantat in primavara aceasta. Erau doar niste betisoare, dar care in cativa ani se vor transforma in adevarate tufe care vor umple gardul. Am pus Buddleja, Weigela, clasicul liliac si idilica iasomie.
In ghivece stau tantose sau plesuve, la soare sau la umbra, dupa bunul plac, petunii parfumate si muscate colorate. 
Copaceii s-au mai dezvoltat, iarba s-a mai indesit, unele floricele inca mai au de crescut iar altele deja se pregatesc sa infloreasca la marginea bordurilor.
Ce frumos e la noi acasa...

 
 
 

 

 
 




 

 

 



4 comentarii:

  1. "Toate sunt frumoase, toate ma vrajesc cu ceva.."(din versurile unei melodii); pana cand si Penny are ceva deosebit:shosetutze, guleras si o blandetze nemaiintalnita :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Penny e pisticutza mea scumpa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Totul e bine cu dv. Florina? You've been quite quiet lately!
    Afara e cald, narcisele si zambilele au inflorit...
    Primavara 2016!

    RăspundețiȘtergere
  4. Totul e bine cu dv. Florina? You've been quite quiet lately!
    Afara e cald, narcisele si zambilele au inflorit...
    Primavara 2016!

    RăspundețiȘtergere